Aby dokonać zmiany hasła dla konta pocztowego postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie
2. Wybieramy zakładkę “Poczta”. Proszę pamiętać o wyborze usługi hostingowej jako aktywnej w panelu.
W przypadku gdy usługą aktywną będzie np. domena – nie jest widoczna zakładka “Poczta” (na zdjęciu 1)
2. Wybieramy adres mailowy do zmiany hasła i klikamy na “Resetuj hasło”.
Są dwie opcję:
– generujemy hasło z systemu i klikamy “Wyślij” (trzeba Pamietać o skopiowaniu hasła bez cudzysłowów)
– wpisujemy własne hasło w dwa pola i klikamy “Wyślij” (hasło musi składać się conajmniej z 7 znaków,
nie może zawierać słów i musi zawierać małe i duże litery, cyfry i znaki specjalne)
Usługa może również zostać wykonana odpłatnie przez Specjalistę Centrum Obsługi Klienta, zgodnie z cennikiem. W tym celu prosimy o zgłoszenie na adres e-mail: cok@uti.pl lub uzupełnienie formularza kontaktowego.