Poniżej instrukcja jak dodać bazę danych i nią zarządzać
ZAKŁADANIE BAZY DANYCH
1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie
2. Przechodzimy do zakładki Wybierz usługi.
3. Wybieramy Bazy danych.
4. Klikamy Dodaj nową bazę danych.
5. Z menu rozwijalnego Typu bazy danych wybieramy jaki chcemy posiadać rodzaj bazy danych. Mamy do wyboru: PostgreSQL (PostgreSQL databases) oraz MySQL (MySQL databases). W tym przykłądzie wybieramy bazę danych MySQL.
6. Klikamy Następny >> aby przejść do kolejnego kroku.
7. Wpisujemy końcową frazę nazwy bazy danych. Cała nazwa bazy danych może się składać maksymalnie z 64 znaków.
8. Zaznaczenie checkboxa umożliwi dostęp do bazy danych z zewnętrznych hostów. Jeśli nie korzystamy z zewnętrznych hostów, to odznaczamy checkboxa ze względów bezpieczeństwa.
9. Wpisujemy końcową frazę nazwy użytkownika naszej bazy danych. Całkowita wielkość nazwy użytkownika może się skłądać maksymalnie z 18 znaków.
10. Wpisujemy nasze hasło dla użytkownika bazy danych lub Generujemy nowe hasło. Podczas generowania nowego hasła trzeba pamiętać aby skopiować wyświetlone wygenerowane nowe hasło spod pola hasła i zapisać je w bezpiecznym miejscu lub zapamiętać.
11. Klikamy Następny >> aby przejść do następnego kroku.
12.Sprawdzamy podsumowanie ustawień naszej bazy danych.
13. Podsumowanie ustawień naszej bazy danych.
14. Klikamy Zakończ aby założyć bazę danych.
15. Pomyślnie utworzyliśmy nową bazę danych.
16. Utworzona baza znajduje się na liście baz danych.
ZMIANA HASŁA UŻYTKOWNIKA BAZY DANYCH
1.Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie
2. Przechodzimy do zakładki Wybierz usługi.
3. Wybieramy Bazy danych.
4. Wybieramy bazę danych, której użytkownika ustawienia chcemy zmienić.
5. Przechodzimy do zakładki Użytkownicy.
6.Wybieramy użytkownika, którego hasło chcemy zmienić.
7. Komunikat pojawia się za każdym razem gdy mamy tylko jednego użytkownika bazy danych lub gdy chcemy edytować ustawienia użytkownika, który jest domyślnym (głównym) użytkownikiem bazy danych.
8. Klikamy Edytuj aby przejść do edycji ustawień użytkownika.
9. W ustawieniach użytkownika możemy zmienić lub wygenerować nowe hasło dla użytkownika bazy danych.
10. Klikamy Wyślij aby zapisać zmienione hasło.
DODAWANIE NOWEGO UŻYTKOWNIKA BAZY DANYCH
1.Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie
2. Przechodzimy do zakładki Wybierz usługi.
3. Wybieramy Bazy danych.
4. Wybieramy bazę danych, do której chcemy dodać dodać nowego użytkownika.
5. Przechodzimy do zakładki Użytkownicy.
6. Wybieramy dodaj nowego użytkownika.
7. Wpisujemy końcową frazę nazwy nowego użytkownika naszej bazy danych. Całkowita wielkość nazwy użytkownika może się składać maksymalnie z 18 znaków.
8. Wpisujemy nasze dla nowego użytkownika bazy danych lub Generujemy nowe hasło. Podczas generowania nowego hasła trzeba pamiętać aby skopiować wyświetlone wygenerowane nowe hasło spod pola hasła i zapisać je w bezpiecznym miejscu lub zapamiętać.
9. Klikamy wyślij aby zapisać zmiany.
10. Dodaliśmy nowego użytkownika, który widnieje na liście użytkowników naszej bazy danych.