1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła.
2. Przechodzimy do zakładki Poczta.
3. Klikamy na wyświetlaną nazwę aby przejść do ustawień skrzynki pocztowej.
4. Przechodzimy do zakładki Przesyłanie dalej.
5. Stan przekierowywania jest zablokowany czyli przekierowywanie nie jest włączone.
6. Przechodzimy do zakładki Lista przesyłania dalej.
7. Klikamy Dodaj adresy e-mail.
8. Wpisujemy adres e-mail, na który ma być przekierowywana poczta.
9. Klikamy Wyślij aby sfinalizować operacje.
10. Na liście przesyłania dalej widnieje adres e-mail, który został dodany, jako adres na który przekierowywana będzie poczta.
Usługa może również zostać wykonana odpłatnie przez Specjalistę Centrum Obsługi Klienta, zgodnie z cennikiem. W tym celu prosimy o zgłoszenie na adres e-mail: cok@uti.pl lub uzupełnienie formularza kontaktowego.