Aby pozbyć się wiadomości SPAM, które są przesyłane na skrzynki pocztowe należy:
1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła.
2.Przechodzimy do zakładki Poczta.
3. Klikamy na wyświetlaną nazwę aby przejść do ustawień skrzynki pocztowej.
4. Przechodzimy do zakładki Zabezpieczenie przed spamem.
5.Ochrona przed spamem jest wyłączona.
6.Klikamy odblokuj, aby włączyć ochronę antyspamową.
Przyciskiem OK potwierdzamy chęć włączenia ochrony antyspamowej dla naszej poczty.
7. Ochrona antyspamowa została włączona.
8. Trwa aktualizowanie ustawień ochrony antyspamowej dla naszego konta pocztowego.
9. Wyświetlony opis ustawień naszej ochrony antyspamowej.
10. Klikamy Edytuj, aby przejść do ustawień ochrony antyspamowej.
11. Klikając Zablokuj możemy WYŁĄCZYĆ ochronę antyspamową.
12. Dla wiadomości oznaczonych w temacie jako *****SPAM***** możemy ustawić akcję typu “Usuń”.
13. Klikamy wyślij, aby zapisać zmiany. Od tej pory wiadomości SPAM nie będą docierały na naszą skrzynkę pocztową.
UWAGA
W przypadku korzystania z programów zewnętrznych takich jak Outlook możemy ustawić regułę, aby
wiadomości oznaczone jako *****SPAM***** program pocztowy przekazywał do wiadomości śmieci.
W tym celu wybieramy opcję “Reguły” i “Dodaj regułę”. Poniżej zaprezentowane jest okno z wykonaną konfiguracją reguły.
Usługa może również zostać wykonana odpłatnie przez Specjalistę Centrum Obsługi Klienta, zgodnie z cennikiem. W tym celu prosimy o zgłoszenie na adres e-mail: cok@uti.pl lub uzupełnienie formularza kontaktowego.