DODANIE SKRZYNKI E-MAIL W PANELU KLIENTA

ZAKŁADANIE POCZTY

1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła.
DODANIE SKRZYNKI E-MAIL W PANELU KLIENTA
2. Przechodzimy do zakładki Poczta.

Dodanie skrzynki

3. Będąc w pod-zakładce (podstronie) “Skrzynki pocztowe”, klikamy “Dodaj skrzynkę pocztową”.
Jak dodać skrzynkę pocztową
4. Uzupełniamy dane nowego użytkownika.
5. Wpisujemy nazwę wyświetlaną.
6. Wybieramy adres pocztowy do naszego konta.
7. Wpisujemy hasło do naszej poczty lub
8. Klikamy “Generuj nowe hasło”, które jest wyświetlone pod polem zakodowanego hasła.
9. Klikamy Następny >> aby przejść do kolejnego kroku.

UTI.PL jak dodać skrzynkę pocztową

10. Zaznaczamy “Odblokuj sprawdzanie wirusów” (pozostałe ustawienia są opcjonalne).
11. Klikamy Następny >> aby przejść do następnego kroku.

Dodanie nowej poczty w panelu UTI.PL

12. Wybieramy sposób dostępu do poczty webowej “Open-Xchange”.
13. Nie modyfikujemy pozostałych opcji, klikamy Następny >>, aby przejść do kolejnego kroku.

Tania poczta ze skrzynkami

14. Wyświetlone zostało podsumowanie.
15. Klikamy “Zakończ”, aby sfinalizować założenie skrzynki pocztowej.

Najlepsza poczta ze skrzynkami

 

 

Usługa może również zostać wykonana odpłatnie przez Specjalistę Centrum Obsługi Klienta, zgodnie z cennikiem. W tym celu prosimy o zgłoszenie na adres e-mail: cok@uti.pl lub uzupełnienie formularza kontaktowego.

Tagi:
What are your feelings