Autoresponder – z poziomu Panelu Klienta

AUTORESPONDER – z poziomu Panelu Klienta

1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła.
Autoresponder

2. Przechodzimy do zakładki Poczta.
Autoresponder, tania poczta

3. Klikamy na wyświetlaną nazwę aby przejść do ustawień skrzynki pocztowej.
Skrzynka pocztowa w UTI.PL

4. Przechodzimy do zakładki Autorespondery.
UTI.PL tania poczta internetowa bez spamu

5. Klikamy dodaj nowy autoresponder.
UTI.PL - najlepsza poczta z autoresponderem

6. Włączamy autoresponder.
7. Nadajemy nazwę autorespondera.
8. Zaznaczamy opcję, która zdefiniuje co ma zrobić autoresponder, gdy na skrzynkę odbiorczą zostanie dostarczona wiadomość. W naszym przypadku jest to opcja odpowiedzi.
9. Opcja ta definiuje temat wiadomości, która zostanie wysłana przez autoresponder. W naszym przypadku jest to ten sam temat, który znajdował się w wiadomości, która dotarła do skrzynki odbiorczej.
10. Piszemy treść wiadomości jaką wyśle autoresponder.
11. Klikamy wyślij aby zatwierdzić ustawienia.
UTI.PL - hosting i strony www

Autoresponder został poprawnie skonfigurowany.
Poczta internetowa z własną domeną

 

 

Usługa może również zostać wykonana odpłatnie przez Specjalistę Centrum Obsługi Klienta, zgodnie z cennikiem. W tym celu prosimy o zgłoszenie na adres e-mail: cok@uti.pl lub uzupełnienie formularza kontaktowego.

Tagi:
What are your feelings