AUTORESPONDER – z poziomu Panelu Klienta
1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła.
2. Przechodzimy do zakładki Poczta.
3. Klikamy na wyświetlaną nazwę aby przejść do ustawień skrzynki pocztowej.
4. Przechodzimy do zakładki Autorespondery.
5. Klikamy dodaj nowy autoresponder.
6. Włączamy autoresponder.
7. Nadajemy nazwę autorespondera.
8. Zaznaczamy opcję, która zdefiniuje co ma zrobić autoresponder, gdy na skrzynkę odbiorczą zostanie dostarczona wiadomość. W naszym przypadku jest to opcja odpowiedzi.
9. Opcja ta definiuje temat wiadomości, która zostanie wysłana przez autoresponder. W naszym przypadku jest to ten sam temat, który znajdował się w wiadomości, która dotarła do skrzynki odbiorczej.
10. Piszemy treść wiadomości jaką wyśle autoresponder.
11. Klikamy wyślij aby zatwierdzić ustawienia.
Autoresponder został poprawnie skonfigurowany.
Usługa może również zostać wykonana odpłatnie przez Specjalistę Centrum Obsługi Klienta, zgodnie z cennikiem. W tym celu prosimy o zgłoszenie na adres e-mail: cok@uti.pl lub uzupełnienie formularza kontaktowego.