1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła.
2. Przechodzimy do zakładki Poczta.
3. Klikamy na wyświetlaną nazwę aby przejść do ustawień skrzynki pocztowej.
4. Przechodzimy do zakładki Antywirus.
5. Jeśli opcje sprawdzania są ustawione na tak oznacza to, że jest włączona ochrona antywirusowa poczty.
6. E-mail powiadamiający zostanie wysłany do nadawcy lub odbiorcy, jeśli znaleziono wirusa.
7. Klikamy Edytuj, aby przejść do ustawień antywirusa.
8. Zaznacząjąc lub odznaczając chexkboxa możemy włączyć lub wyłączyć ochronę antywirusową. Zaznaczony checkbox oznacza, że ochrona jest włączona.
9. Możemy również zaznaczyć czy antywirus ma sprawdzać pocztę przychodzącą, wychodzącą, czy obie. W naszym wypadku jest włączona ochrona poczty przychodzącej i wychodzącej.
10. Zaznaczenie checkboxa uruchamia powiadamianie nadawcy wiadomości o znalezieniu wirusa.
11. Zaznaczenie checkboxa uruchamia powiadamianie odbiorcy (użytkownika poczty) o znalezieniu wirusa.
Klikając Wyślij zapisujemy zmiany.