Informacja dotycząca bezpieczeństwa usług – działania prewencyjne dla subskrybentów hostingu

Szanowni Państwo,

informujemy, że w trakcie bieżącego monitoringu systemów odnotowaliśmy nieautoryzowaną próbę dostępu w obszarze jednej z naszych platform.
Zdarzenie zostało natychmiast wykryte i objęte działaniami zabezpieczającymi zgodnie z naszymi procedurami bezpieczeństwa.

W ramach prewencji prowadzimy obecnie dodatkowe prace techniczne związane z bezpieczeństwem systemu, które obejmują również weryfikację dostępu do wybranych usług.
Działania te są elementem naszych standardowych procedur podnoszenia poziomu bezpieczeństwa i realizujemy je w sposób, który nie wpływa na ciągłość działania usług.

Co prosimy zrobić?
W ramach najlepszych praktyk bezpieczeństwa rekomendujemy wykonanie zmiany hasła do wykorzystywanych u nas usług (np. poczta, hosting, panel zarządzania usługami).
Zmiana hasła jest szybka, możliwa do wykonania samodzielnie zgodnie z instrukcją i nie wymaga kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.

Prosimy o dokonanie zmiany przy najbliższej okazji, w dogodnym dla Państwa terminie.

Dlaczego prosimy o zmianę?

Jest to standardowa, prewencyjna procedura, stosowana podczas aktualizacji i wzmacniania zabezpieczeń systemowych.
Pozwala ona zagwarantować pełną poufność danych oraz zwiększyć odporność usług na nieautoryzowane próby dostępu.

Nie wymaga to podejmowania żadnych dodatkowych działań po Państwa stronie.

Co robimy po naszej stronie?

  • prowadzimy rozszerzoną analizę techniczną,
  • weryfikujemy wybrane obszary dostępu,
  • wdrażamy dodatkowe zabezpieczenia,
  • monitorujemy wszystkie systemy nieprzerwanie,
  • współpracujemy z zespołami ds. bezpieczeństwa.

Wszystkie usługi działają prawidłowo, a wykonywane przez nas prace mają charakter w pełni prewencyjny.

Wsparcie
W razie dodatkowych pytań chętnie służymy pomocą:
📞 Infolinia: 22 100 60 66
📧 E-mail: cok@uti.pl

Dziękujemy za współpracę oraz zrozumienie.
Z wyrazami szacunku,
Zespół UTI.PL

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ